Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, "Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14, în termen de 14 zile calendaristice începand cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator".
În cazul în care doriți să înapoiați anumite produse, puteți să ne informați despre opțiunea dvs cu privire la returul dvs, printr-un e-mail transmis pe adresa [email protected] sau prin completarea formularului de retur prezentat în partea de jos a acestei pagini. Condiţiile pentru retur sunt următoarele:
Dacă produsele pe care ţi le-am livrat au fost însoţite de eventuale cadouri, când returnezi produsele trebuie să returnezi şi cadourile.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de acelaşi fel şi vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.
Se pot returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii şi încărcătoarele, doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă returul produselor cosmetice, de îngrijire personală sau de unică folosință, dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecţie a sănătăţii clienţilor sau din motive de igienă.
Electronicele şi electrocasnicele mici, în cazul în care au fost desigilate şi testate de către client, trebuie trimise curate pentru ca returul să fie acceptat.
Contravaloarea produselor comandate se va restitui prin transfer bancar, într-un cont specificat de tine, în maximum 14 zile calendaristice. De asemenea, poţi opta pentru ca suma aferentă produsului returnat să reprezinte un avans pentru o viitoare comandă pe site-ul nostru.
Returul se face exclusiv prin Curierat Rapid, iar taxele de retur sunt suportate de către expeditorul coletului.
Dacă ai un produs defect, contactează-ne telefonic sau prin e-mail şi spune-ne problema. Ambalează produsele în cutiile originale. Pentru ca livrarea să se facă corespunzător, produsele şi cutiile originale trebuie să fie ambalate într-o coală de hârtie, într-o pungă sau cu folie de plastic. În cazul articolelor cu garanţie acestea trebuie să fie însoţite de o copie după certificatul de garanţie. Costurile de expediere şi returnare prin Curier pentru coletele trimise de client către noi sunt suportate de expeditor.
Orice problemă va fi soluţionată în maximum 7 zile lucrătoare de la semnalare.
Te rugăm să trimiţi în mod corespunzător produsele pentru retur:
Pentru mai multe detalii poţi solicita informaţii telefonic sau prin e-mail.